Wednesday, July 15, 2009

Good Oldays :-)

15hb July 09, 1400 hr

Masa akhirnya tak mencemburui aku, begitu banyak yang terluang.
salahkan manager-managerku yang tak lekat di office tanpa tinggal sebarang kerja.
dengan produktiviti yang disaat ini pada paras suam-suam kuku,
secara logik akalnya takkan lah aku akan call diorang
dan tanya apa yang harus aku buat hari ini kan??
Jadi aku memilih untuk bermalas-malas.

Godek Mr. laptop sana, Godek Mr. laptop sini,
terjumpa gambar2 lama, teman - teman sekalian.
masih belum boleh masuk arkib,
kerna usianya baru 5-6 tahun,
tapi sudah boleh masuk dalam diari, kamus hidup atau fasa yang lepas.

Aku tak nak senyum sorang2, meh senyum ramai-ramai...
so here I present you,


good oldays!



Mr Haidar (founder of a-go-go Ideology)
"as long as u can go, just go"

Mr. Haidar, now he's with HSBC, cute but NOT SINGLE





Mr. Richard Nazmi

Now, He's an architect to be. Who works on his ass real hard.






Mr Ahmad Fikri, Now in Cyber Security
a born-to-be hacker not "jelenger" .





Mr. Izzwal, will get married soon, congrats man!





Mr Syed Nizal, to be a call center executive! Good luck man!





Mr. Azfar, now a racer of need for speed northern ground





Mr Azizi, ex-MPP, and now a research assistant.




Mr Azmir, is still rocking the world with friends.
it's malayneum.


huaaaaaaaaaaaa...
aku rindu masa dulu!!!!!!!!!!!

8 comments:

:: eaRthLiNg :: said...

muka aku xdak pun....huhuhuh....

Azmir Ahmad said...

aku tak jumpa wei... nanti aku cari yang time hg botak tu.. ok tak?

:: eaRthLiNg :: said...

cam haram !!!!!!
hahahah...gmbaq tu aku ja yg ada....waahhaahhaha

Azmir Ahmad said...

nak! nak! plssssss!

:: eaRthLiNg :: said...

ahaha..no...no...no....nooo~~

Azmir Ahmad said...

kedek nya hg nihhh! haiyooo, ak panggil richard nazmi marah hg bru tau!

Anonymous said...

same old Azmir! nice!

Eamy said...

muda~