Tuesday, July 22, 2008

Tengku Haidar

Recently, aku duk follow la drama sinderela kat TV3 tu…
Sebab aku kat rumah and boring xtau nak buat apa,
Plus, drama ni mostly shoot kat Limkokwing and faculty aku…
Sampaikan class and koridor boleh jadi hospital la diorang decorate semata-mata untuk shoot scene2 tertentu…
So aku pun usha2 la jgk kot2 ada terselit kat mana2 dalam drama tu…hehe
Last2 rasa cam best la plak drama nie…


.
Tiba-tiba ada satu watak yang namanya Tengku Haidar…

.
Kenapa aku “zoom” kat Tengku Haidar ni?
Sebab aku ada sorang geng yang namanya Haidar,
And muka dia pun sebijik cam Tengku Haidar tu…
Tu xkira perlakuan and gaya dia yang blur lagi!
Memang macam pelanduk dua serupa la…

.
Tiba2 aku rasa ngeri and seram sejuk…

.

Mana la tau Haidar yang aku kenal ni pun sebenarnya berketurunan raja…
Dah la dia ni aku selalu buli, pinjam duit, bahan2 n mcm2 lagi…berdosakah aku?, terkena daulatkah aku nanti?

.
Omg!

.
Mungkinkah dia berketurunan raja

.
Syed Haidar???
Tengku Haidar???
Raja Haidar???

.
Kepada Haidar…

.
"Ampun Beribu-ribu ampun!"

6 comments:

Eamy said...

huh!
ko pecaye ke haidar tuh ada darah keturunan raja2..hahhahaa
mati hidup balik pon aku xkan pecaye!

Azmir Ahmad said...

oit..ko jgn...
die tu sebenarny keturunan jawa...
mana la tau kot2 dia ada darah Raja jawa...
hiks!

Haidar said...

sumpah ang jadi mamak!!!
hahaha

Azmir Ahmad said...

hehe...takutnyeeeee..

Eamy said...

hahahaha
konon sumpahan tuh menjadik la yeh

Azmir Ahmad said...

haih, bajet je dia ni...hahaha